AnasayfaKapıSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 MSN paralı olcak diyolar

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
mhmt_arcn
Admin
Admin


Erkek
Mesaj Sayısı : 143
Yaş : 25
Nerden : ANtalya
İş/Hobiler : Öğrenciyiz
Lakap : Mhmt_Arcn
Kayıt tarihi : 28/04/08

MesajKonu: MSN paralı olcak diyolar   Paz Mayıs 04, 2008 2:48 pm

affraid inanmayın arkadaşlar ben 3-4 senedir kullnıyom 4 senedirde aynı haber paralı olcak hemde olsa da bi sürü sohbet programı var MSN i bırakır başka bir program kullnırız.O MSN olmuş ha başka bişey kasmayın bu kdar zaten olmaz lol! lol! lol! afro afro
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cgokhans
Kurucu
Kurucu


Erkek
Mesaj Sayısı : 543
Yaş : 26
Nerden : Antalya
İş/Hobiler : Öğrenci
Lakap : Gökhan
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 28/04/08

MesajKonu: Geri: MSN paralı olcak diyolar   Paz Mayıs 04, 2008 3:57 pm

bende başlığı okuyunca yalan dicektim Smile Hep aynı laf kim uyduruyors artık lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://ardaturan.forum0.biz/
@.F£YZ@_516
Süper Moderatör
Süper Moderatör


Kadın
Mesaj Sayısı : 195
Yaş : 25
Nerden : manavgat
Kayıt tarihi : 30/04/08

MesajKonu: Geri: MSN paralı olcak diyolar   Salı Mayıs 27, 2008 6:27 pm

bence de zati bilmiyonuz mu artık devir değişti. Dedikleri herşey yalan çıkıyo neye inancağımızı şaşırdık.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
wuslat_sal
Admin
Admin


Kadın
Mesaj Sayısı : 427
Yaş : 24
Nerden : urfa:D:D
Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 30/04/08

MesajKonu: Geri: MSN paralı olcak diyolar   Ptsi Haz. 30, 2008 8:27 pm

Laughing hadı yaaa:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: MSN paralı olcak diyolar   Bugün 11:28 am

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
MSN paralı olcak diyolar
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Hoş Geldiniz :: Hoş Geldiniz :: Önerileriniz-
Buraya geçin: